4 januari 2011

hejåhå denna vecka början komma mot mitten och de innebär att man har inte alls många dagar kvar tills tävlingen...
känns nervöst men jag ska försöka att de denna tävling som en träning eftersom jag inte alls hunne träna nå mkt med maskinen alls å då äre nog mer vettigt å tare lugnt..!

Sedan så, ja.. allting händer så plötsligt just nu.. Man har haft så många funderingar i skallen den sista tiden och det har vare mkt i farten men inte förän nu så har man insett sanningen..
Känns inte alls nå roligt men jag antar att det är så här det kan gå..
Jag och Tobias kommer antagligen att mötas i helgen under acc för att prata lite och sedan...
går vi åt skilda håll..
Känns inte alls roligt men vi va alldeles för olika varandra för att det skulle fungera.
Vi ha jätte roligt ilag men vi fungerar inte som ett par och det har vi både insett, därav tog vi beslutet tillsammans att det är bättre att vi förblir vänner hur tråkigt det än just nu känns...
Jag hoppas att ni som läser detta kan skippa alla funderingar å frågor tills lite senare då jag själv hunne smällt allt..
Just nu känns de bara som att ja måste fokusera på tävlingen och allt däromkring..
Tack älskade lillebror Fredrik för att du finns vid min sida och stöttar mig när det känns som att allt rasar. Jag tänker fortfarande varje gång på texten som ja hitta och den stämmer bara mer å mer för varje gång jag läser den..!

Vännen som förstår dig när du som minst förstår dig själv, som reparerar din kropp och ditt hjärta när någon annan huggit det i bitar, som stryker dina kinder när de täckts av tårar, som stadigt står bakom dig och lovar att solskenet kommer tillbaka.
I vårt vänskapsförhållande är vi så pass lika att det är läskigt. Man inte behöver prata med varandra utan bara vet säkert vad den andre tänker, tycker och känner. Där man genom åren byggt upp ett slags hemligt kroppsspråk, små impulser sinsemellan, där varje rörelse, min och ryckning talar till varandra.

Älskar dig lillebror å jag hoppas du vet de!
Du & jag föralltid brorsan!




Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vännen som förstår dig när du som minst förstår dig själv, som reparerar din kropp och ditt hjärta när någon annan huggit det i bitar, som stryker dina kinder när de täckts av tårar, som stadigt står bakom dig och lovar att solskenet kommer tillbaka." - Du har minst TVÅ sådana vänner. Jag kommer alltid finnas här för dig och jag hoppas du vet det. jag älskar dig för den du är och kommer alltid göra de. blir det för jobbigt nu så ska du veta att jag är inte mer än ett telefon samtal bort. vill du gråta en stund på natten så är det bara att ringa. du kan ringa mig alla tider på dygnet. puss mitt hjärta

2011-01-04 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu