9 januari 2011

Hemma från Acc och Östersund och jag måste säga att det har varit en bra helg trots allt!
Jag har verkligen njute av att köra den nya maskinen men det märks att den inte helt är inställd för mig än så länge..
Jag har alldeles för lite timmar på den så nu måste det ändras...! Ska tillbringa mkt tid på gymmet under dagarna i övik och sedan blire så mkt tid som möjligt på banan också!
Iaf så tog jag denna tävling mer som träning för att jag inte skulle bli besviken och ja, näst sist i båda heaten och lyckades under söndagen kvala in mig till final!
Fick faktiskt en kanon start under lördagen som jag faktiskt va riktigt nöjd med! Lillebror va stolt också :)
Komme ut som första ur starten och när då kurvan kom så ha ja inte fått in tekniken än så då kom allihop ifatt och förbi.. ja va ruskigt besviken men som sagt, nu vet ja mer va ja måst träna på!
Sedan under söndagen så fick ja fan inte in nå flyt i hövvetaget... allt gick bara så ruskigt fel hela tiden och ja vart bara mer å mer förbannad för varje varv som gick..
har ingen aning om va som hände men..
Antar att de ä för lite träning på skoter helt enkelt!

Iaf så kom ja till final där ja slutade som 16/16.. missnöjd? Jo de vill ja lova men ja kan inte göra annat än å försöka vara nöjd å blicka framåt även fast de inte riktigt äre lättaste just nu men..
Imorrn blire att åka tillbaka till övik och ja... jag gruvar mig..
jag ångrar att jag inte tog ett sabbats år från pluggningen och började jobba istället..
Jag känner hur motivationen tryter och jag har ingen som helst ork till att gå i skolan just nu, kanske handla de om allt som hänt just nu... men ja få ta mig en funderare helt enkelt!

Nä nu ha ja surra med marica en stund och de va grymt skönt att lätta sina tankar och funderingar en stund :)
Nu blire sängen!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu