4 juli 2011

Ännu ett långt uppehåll på denna blogg men jag ha verkligen inte haft tid att skriva någonting..
Ha varit i höljes med Lars under helgen och sett Rally Cross Em.. spännande na jävulskt å ja lovar, ja ha saknat rally crossen riktigt ordentligt..
När ja lämnade sponsor kortet till Kenenth Hansen så la han kommentaren väldigt fint att de faktiskt gick att tävla me saker på 4 hjul också..
ja hörde marica i skallen: ÅH NEJ FÖRSÖK INTE, HON FÅ HÅLLA SIG TILL DE SOM STÅR STILLA!!!!
haha ja trott eller ej men sån extra mamma ha ja ;)
Nu sitter jag i Töreboda där vi hälsar på mammas moster, vi ha fått god mat och det ha varit riktigt trevligt.. va tänkt att vi skulle åka hem idag men vi ångrade oss och åker imorrn bitti istället!
Ska fakiskt bli skönt att komma hem igen, vi har lite saker som vi skulle behöva få gjorda innan marknan å sedan så skulle jag inte ha något emot att åka en sväng till stugan heller..
Skulle faktiskt lätt kunna göra de över marknan egentligen för ja ä int så mkt för att gå omkring på marknan..
men aja, de återstår å se :)
Sedan på onsdag ska jag hjälpa marica och flytta också eller ja.. hennes säng å soffbord å tvbordet iaf för de står hos mig då hon ska låna de andra förutom sängen då av mig :)
Tur lars ä stark så han få hjälpa till att bära för de orkar nog inte jag å marica.. dessutom borde inte jag då min axel fortfarande håller på att läka för fullt!
Nä bli nog en kort uppdatering för som sagt, 85 mil hemresa väntar oss imorrn!
Alla ha vi våra liv och våra val MEN
hur vet man att man gör rätt val?
Ska man överge det som är roligast och
stå där utan någonting att kämpa för som man
tycker är de roligaste som finns?
Vad är rätt & fel?




Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Emma

Näe du, jag tycker vi kan gå ilag som på den gamla goda tiden! (kan du åka karusell? vi kan åka karusell?!) OM inte annat kan vi ju alltid käka godis!

2011-07-07 @ 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu