19 juni 2011

Helgen lider mot sitt slut men de skönaste ä att ja å älsklingen kom å va hemma i veckan :)
Sedan så kommer de bli så att ja följer me han på jobbe upp till Jokkmokk ett tag framöver.. ska försöka ta mig i kragen å börja me försäsongsträningen så¨gott de gå, få¨se hur de går för axeln å knät också...
Men de ska bli spännande å ja se framimot att få börja träna lite smått igen!
Ikväll ha ja å älsklingen njute av en god midda och sedan koka vi kaffe å satt oss på altan och titta ut över älven.. mysfaktorn va hög vill ja lova!
Efter en stunds bara-finnas-till-tid så drog vi ut i garaget, lars donar me dekaler å ja tog tag i remskydde för att borra lite hål i plasten för att släppa ut varmluftn som bli..
Kom in för att visa mitt resultat för lars då han tittar på mig och skrattar.. ja had alltså drage på mig garagelocken.. svart i heela ansiktet av allt remdamm.. väldigt vackert.. förklara varför vår husmus snodde då han/hon fick syn på mig.. Så nu väntar ja bara på att älsklingen ska få dit den sista biten av dekalerna till hans huv så ska vi nog ta å se en film..
Laddat ner 2 nya filmer via mitt mobila bredband idag eller idag å idag, ja började faktiskt igår.. ja lovar detta ä nog de drygaste ja vare me om.. int så kul då de står att de ska ta 5 veckor å ladda ner en film.. piss mobilinternet.. Ja vill ha bredband! FIBER helst...!

Sedan så ha ja klippt mig också, klippt av mig nästan allt hår å fan va skönt de känns! Allt de nötta å allmänt slitna ä borta! Men nu gäller de att va dukti på att fixa frisyren.. å ni kan ju räkna ut hur de gå för mig.. sist fick Lars hjälpa mig ( tur hans mamma vare frisör i typ 40 år eller va han sa så han ha de i generna (; )! HAHA!!

Sedan om 2 veckor åker ja å Lars till Vinglemina för att leverera en säng me madrass åt Marica som faktiskt flyttar från kyrkstan då :) Så då ska vi hjälpa henne lite å sedan blire att bege sig hem för att göra iordning för att åka till Höljes :) Kommer bli kanon!

Nä dax att sluta surra å göra lite vettigt...!





Over and out....!
Min mekaniker har roligt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu