16 mars 2011

Hum, idag har jag haft en hel del pluggande för mig och jag känner att förskylningen inte är långt bort för mig..
fryser och mår halv kyv hela tiden så jag antar att det bara är att hålla tummarna att jag håller mig frisk tills jag har en ledig helg! Skotertävlingarna får ju inte dras ner pga av nån töntig förskylning heller.. där gå gränsen!
Annars så ha ja funderat lite av och till om lite olika saker, vissa saker kan verkligen göra mig brydd. jag velar denna sak fram å tillbaka och jag hoppas verkligen att de ska gå vägen denna gång!
Jag riktigt hoppas annars få ja ta och försöka lösa det på något vis för ja.. de ä väl meningen att de ska vara genomlidligt eller?!
Aja nu ska ja knipa käft om min brainstorm och se om ja ha nå vettigt å berätta..

Ja, Lars ha ju vare här med mig några nätter och ja, de uppskattas för allt bli så mkt trevligare! Sedan så ha man ju någon vetti person att prata med också å de gillas skarpt!
Är verkligen glad att ja träffat honom! Min egna dynamitgubbe! Haha! Kommer aldrig att glömma då han berätta om någon salva som han hade uppe på berget för att spränga å jag med min vilda fantasi fick upp ganska så många förslag om va de kunde va för salva.. hudsalva, tandkräm. ja sånna tuber såg ja framför fast nu vet ja ju att de inte är såna ;p
Men själva bilden i skallen va faktiskt ganska kul!

Annars så åker ja hemöver imorrn och ja kan inte säga annat än att de ska bli ruskigt skönt! Sedan åt veckan så åker ja väl te övik över måndagen för då ja ska träffa läkarn men annars så funderar ja faktiskt på att vara hemma i Åsele te på torsda kväll för ja ha ju tenta på freda morron..
Kanske åker ja på freda morron? ja de återstår å se.. skulle va skönt å va hemma en vecka å plugga i lugn å ro för sedan framöver så kommer de bli hela veckor i Övik å de kommer bli drygt.. ja lovar!

Nä nu ska ja ta och göra nå vettigt!





Over and out.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu