11 maj 2011

hejåhå, nu äre 2 veckor sen ja skrev här..
Antar att de vare lite för mkt så ja int haft tid eller ro..
men iaf så ä operationen gjord å ja, de va väldigt trasigt i min axel, ledbanden va av fram, riktigt trasiga bak så de ä nu lagat å sen had dom flytta nå muskelfäste om ja fatta de hela rätt.. operationen tog 4 timmar fast den va planerad att ta 1 timme :P så de had lite å göra må ja säga! Men ja måste då erkänna att sjukhuse va kanon, fanns ingenting å klaga på!
sedan när ja skrevs ut så hämtade älsklingen mig å skjutsade mig te arlanda :) åh han ä så söt min älskling!
sen dess ha ja vare hemma å försökt få ordning på min varda, lite jobbigt att int klara sig själv faktiskt.. de kommer ja nog aldrig att bli van me..
men så äre!
Nu ä mamma här för att hämta upp mig så ja få fara å handla!

kort inlägg men ni vet att ja fortfarande lev iaf!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu