14 november 2011

måndag, lars åkte imorse vid halv 4 och sedan dess ha jag varit vaken av och till fram till mitt i dan då ja klev upp helt..
ha nämligen haft en sån här dag då man inte ens vill tänka tanken på att kliva upp..
Ingenting ha velat stanna i magen så de känns som ja inte ha nån ork alls till någonting idag..
ska bli skönt och sova sen och då hoppas ja verkligen på att morgondan ska bli bättre annars vet jag inte riktigt  vad jag ska ta mig till!
Längtar iaf tills torsda för då kommer Marica och då ska hon stanna här tills på freda då hon åker till Svanabyn :)
Dubbelduntäcket ä laddat Marica och ligger bara å väntar på dig :)
Nä nu ska ja ta och stiga in i duschen för att sedan slänga mig i säng!
Over and out.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu