2 november 2011

Onsdag och jag sitter i stugan med Marica! riktigt skönt vill ja lova fast jag önskar att denna förskylning hade hunne försvunne för ja hostar å hostar hela tiden så jag håller på att bli knäpp :S
sov 3 timmar inatt då jag hostade sen så det gick bara inte att somna om och ingenting hjälpte heller..
så imorse när ja steg upp så kände jag att ja hade ont i örat.. KANON öroninflammation next?!
vore då förjävligt isåfall!
så de bli till att ringa farbro doktorn på freda och höra om han kan ta sig en titt på mitt öra! för detta är inte alls speciellt skönt vill jag lova!
hostan skulle han gärna också få trolla bort om han kunde men de tvivlar jag på faktiskt!
Iaf så funderar jag på att slänga in handduken för ikväll..
Marica somna på soffan för typ 40 min sen så jag vet inte riktigt va ja ska göra vaken om hon ändå sover :p
Antar att denna friska luft och tystnad tar knäcken på henne ;)
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu