27 november 2011

1:a advent idag och nu äre absolut inte länge kvar till jul!
ha en del julklappar kvar men de är på ingång, beställda å på väg hit :)
Känns skönt att faktiskt vara ute i något god tid för en gångs skull..
Sitter just nu och gör allt för att hålla mig vaken! Ja ha elda, sett tv, tagit ett fotbad, pockat i diskmaskin..
ja, lix förbannat så står ja å halv sover..
känns som att de kan vara tidigt å gå å lägga sig nu då risken finns att de ä sviiiiiiiiin kallt då imorrn när ja vaknar :S
Fast ja funderar på att lägga mig och sedan stiga upp å elda när Lars ringer, han ä nämligen på väl på jobbet så de är ruskigt tomt här hemma kan ja lova!
Önskar dessa gånger att ja haft ett djur som had kunna hålla mig sällskap så de hade vare mindre tomt!
Men djur kommer inte på ett bra tag!
Förresten, de vore roligt å veta vilka som följer min blogg så ni få gärna lämna ert namn innan ni drar vidare :)
Nä nu ger ja upp, sängen skriker efter mig!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu