29 november 2011

åh ja håller på att bli knäpp på de här.. ja sover fruktansvärt dåligt nu för tiden! jag vaknar hela tiden under natten och sen vaknar jag oftast vid 03 tiden och kan inte somna om sen.. kanske äre pyret som talar om för mig vilken dygns rytm den kommer ha..
bli spännande och se!
Jag har iaf bestämt att jag ska baka lussebullar och pepparkakor i veckan, funderar på om jag ska göra de idag eller på torsda..
Känner jag mig själv rätt så lär de bli på torsdag :P
kan ju skriva lite om helgen i lajksjön medan ja lix ä uppe..
vi for alltså dit på fredan och vi käkade midda å fikade en massa på freda kväll! riktigt mysigt då de inte finns någon el utan det är vedspis och ljus som gäller!
Vi gjorde julmysigt genom att ta in en gran som vi hed levande ljus i, dock bara 4 då vi bara hitta 4 hållare men de gick ändå..
Sedan gick vi och la oss i salen och sov som några riktiga stockar hela natten.. okejdå ja fick ju kliva upp och gå på dass några gånger under natten fast de börja ja bli så van me nu så ja stör mig inte riktigt lika mkt längre :)
Sedan klev vi upp å åt frukost och bara tog det lugnt fram till halv ett då vi packade ihop alla våra grejer å for upp på wiks för att kolla om man hitta något intressant innan vi for för att äta julbord :)
Efter julbordet och säkert 5 kg tyngre så åkte vi hemåt mot Åsele igen! Mysigt som stryk vare!
Bjuder på lite bilder!
Ja måste ju faktiskt berätta att anledningen varför man ser att vi kunde kolla på tv är för att morfar installerat en egen vindsnurra som man tar elen ifrån så man kan kolla på tv :P
haha min morfar ha sina ideer alltså! Mannen, myten och legenden helt klart!
Nä nu ska ja leta åt mig nån frukost!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu