25 oktober 2011

Vilken natt å vilken morgon..
hostade å hostade inatt så det gick fan inte att somna.. somnade där på morron kvisten och vaknade efter några timmar av att jag hostade så pass att ja knappt fick någon luft..
så ja steg upp och började tvätta istället så nu hänger de ny tvättad tvätt på tork och det luktar gott från tvättstugan!
Ska försöka få i mig nån midda nu snart innan jag ska upp på byn och lämna igen några böcker på bibloteket och sedan fara förbi hos mamma och pappa en sväng..
Sen måste ja erkänna att ja ä grymt sugen på julmust eller glögg..
satt och tänkte på de inatt när ja låg och frös i sängen att jag skulle ha gjort vad som helst för att få dricka en varm kopp glögg eller bara ett glas julmust..
de hade verkligen inte sutte fel men, de goda få vänta tills helgen :)
Nä ja tro att ja ska ta å äta nu så ja få fara ut å göra bort de ärenden ja hade...
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu