26 oktober 2011

Åh denna onsda ha vare så dryg så ja ha nästan vela kasta ut hela omgivningen runt mig genom fönstre...?
Nämen hostan ha drive mig till vansinne då ja fick sova 1,5 timme inatt..
ja bara hostade å hostade så jag ringde sjukan imorse och fick prata me en läkare som höjde dosen på mina astma mediciner.
så nu sitter jag här och hoppas på att den ska hjälpa mig så jag får sova ikväll...
annars kommer jag vara vansinnig imorrn!
Annars så gjorde jag biff ala lindström idag till midda å gu sä gött de va! va ett tag sedan jag åt de faktiskt så ja, jag passade på då jag hittade det i frysen!
Har även tvättat lite kläder och plockat i huset lite..
håller på att sortera lite kläder ur garderoben också, så jag få se vilka kläder som ska upp på vinden..
Nä nu blire lite honungsvatten innan de bli dax för sängen!


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu