27 oktober 2011

Tack vare att jag fick mina astma mediciner höjda igår så kunde jag faktiskt sova inatt vilket va för jäääävla skönt!
Så jag ahnn faktiskt göra lite nytta idag innan jag råkade somna på soffan innan lars kom hem..
vaknade av att han pussade på mig och när ja vaknar till liv och inser att jag missat nakna kocken ( han gjorde faktiskt något spännande me kyckling å rabarber..! ) så ja utbrister : faaaaaan ja missa nakna kocken..
Lars skratta lite lätt åt mig faktiskt!
Annars så blir de väl att försöka göra så lite som möjligt i helgen, eller ja... förutom de vanliga sysslorna då för dem måste ju göras tråkigt nog..
Sen när lars åker på skotersdag på lörda så ska ja fara på affärn, köpa mig en godispåse å sedan mysa ner mig i soffan me en film!
ska bli skönt som bara den vill jag lova!
nä nu ska ja ta å göra kväll!
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu