28 oktober 2011

ja skyndar mig och slänger in ett snabbt inlägg så här på freda kvällen..
Fredagen ha iaf bestått av midda hos mamma å pappa tillsammans med mina fastrar!
Äte hur mkt som helst känns de som men gött vare! Sedan när jag kom hem så hade hugo å felicia lämnat en subway macka åt mig... LYCKA!!!!
Som ja ha längtat efter den mackan alltså!
så imorrn då lars far på skoters dag kl 06 på morron så ska ja njuta av en dag me film och bara slöande framför soffan! ja hoppas iaf att hostan ska ha börja ge me sig så de kan bli slö i soffan.. tidigare i veckan så ha ja bara hosta hela tiden så ja knappt ha kunna se nån tv känns de som, jamena de ä ju ovärt då man hela tiden missar en massa saker i ett program då man hostar så man viker sig dubbelt..
men iaf å sen på kvälln så ska ja fara å köpa en godispåse å gotta mig med!
De tycker ja att ja förtjänar trots allt ;)
Nä nu ska ja slänga mig isäng, lars sover redan, vilket förvånar mig som jag hostar här bredvid..
kanske ska man upp å ta hostmedicinen? maybe...!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu