30 oktober 2011

sönda..
tråkiga me denna dag är att lars åker tillbaka till piteå ikväll så jag kommer att behöva sova ensam inatt.. :/
tråkigt men ja, de ä ju ett måste för hans del att åka iväg..
fördelen med denna söndag ä att på tisda kom Marica å mellan sönda å tisda äre ju int långt!
De ä possitivit ;)
Annars blire nog int gjort så mkt vettigt idag skulle ja tro.. vi ska till mamma å pappa å käka midda och sedan ska vi förbi mormor å morfar en sväng för de va ett tag sedan jag va dit nu faktiskt :)
å när de ä gjort så ska jag nog bara ligga framför tvn och gotta mig, de borde väl va nå bra på tvn ikväll tycker jag!
Jag hade dessutom tänkt fara på ljusmanifestationen som är på nedre torget ikväll för att vi ska få ha kvar ambulansen i Åsele men som jag mår just nu så måste jag nog skippa de :/
Får hoppas att jag mår bättre efter middan!
Nä dax att ta å göra sig iordning för att fara!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu