13 augusti 2012

ja, egentligen ha de inte de inte hänt speciellt mycket sedan jag skrev sist.. vi har bara traskat på med våra dagar!
Vi håller nu på att försöka vara ute och gå med Emil i vagn så mycket som det bara går, han älskar att åka vagn och han sover som en stock i den så då äre klart han ska få åka vagn!
Igår va vi ute med Emma i 2 timmar och promenera! riktigt mysigt!
Emil klarade 3,5 timme i streck i hemrespiratorn ( ute respiratorn ) hur fint som helst. Åh man blir så stolt över honom! Så nu ska vi försöka trappa ut hjälpen han har av den stora respiratorn inne på avdelningen. jag tror faktiskt att det kommer gå bra om han fortsätter att göra framsteg i samma takt som nu!
just nu ligger Emil i min säng inne på föräldrarummet, han har myst under min stickade kofta som tydligen blivit en jätte hit och kollat på musse pigg. han skrattade och tyckte det va jätte roligt men tillslut åkte ögonen igen så nu sover han så himla skönt!
så jag sitter här bredvid honom och skriver just nu, så mysigt att få lite egen tid inne på vårt rum!
Nä ska krypa ner å mysa lite med honom nu!
Suddig bild men jag kan inte annat än att älska den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu