14 februari 2012

gösses vilken natt detta har varit.. jag har drömt så mycket konstiga drömmer så jag förstår inte riktigt själv vars ifrån dom kommer...
drömde bland annat att jag vaknade och huset stod upp å ner så att när jag skulle koka te vatten så fick jag hålla ett lock över kastrullen för att vattnet inte skulle åka ur..?
ja som sagt, inte riktigt normala drömmar!
Annars ha det inte hänt så mycket nytt faktiskt.. det är en jäkla fart på pyret på kvällarna, gärna då jag går å lägger mig för att sova. Lill chefen ska minsann visa vem det är som bestämmer när det är dax att sova!
Sedan när jag pratar med lars så brukar jag använda högtalar funktionen på mobilen, har lars varit borta ett tag så brukar pyret börja sparka som bara den då jag her på högtalaren då jag pratar med lars! haha riktigt fränt!
Sen när Lars är hemma på helgerna så kan han vara lugn och ja, inte gör amer fyr för sig än vanligt så antagligen kommer de bli en pappas pojk..!
Idag ska jag faktiskt vara riktigt duktig och göra chilicorncarne.. så att vi kan frysa in och ha hemma som matlådor! Var på ica då dem hade 5 burkar med vita bönor för 20 kr så då passar man på!
Ska ta och skriva in en överklagan också till csn då jag vart nekad studiemedel eftersom jag tog studieuppehåll mitt i en termin och att jag inte kommer hinna plugga så länge innan jag måste ta studieuppehåll igen då pyret kommer men hallå?! jag var ju som tvungen å ta studieuppehållet mitt i terminen eftersom jag annars skulle haft praktik..
hur hade dom tänkt att det skulle gå?!
blir så less så det finns inte.. men överklaga ska jag!
Nä nu ska ja gå å kolla om de finns varmvatten så jag kan ta mig en dusch!
Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Vi har köpt några få bebiskläder, beställt barnvagn och bilbarnstol och så har vi precis beställt en byrå för pyrets kläder och en spjälsäng! :) Det är ju så mysigt att förbereda. Ni då? :)

2012-02-14 @ 14:44:19
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu