15 februari 2012

Onsdag, vaknade imorse och hade riktigt ont i ryggen.. klev upp å fikade, gjorde upp eld i pannan så jag kan duscha och sedan la jag mig igen för att läsa lite och låta ryggen vila.. MEN ja skattade lite lätt för mig själv då jag skulle ta mig upp från sängen igen för de höll verkligen inte på att gå!
Ja hade behövt en lyft alltså för de nog den största utmaningen jag haft på länge..!
Så nu hoppas jag att en varm dusch ska hjälpa till att lätta smärtan i ryggen lite så jag inte behöver gå som en 90 åring resten av dagen :p haha!
Nu börjar det verkligen kännas att jag har dåliga leder redan, jag börjar på att ha mycket värk och att åka bil är ibland värsta mardrömmen..
Allt värker och det känns som någon ska riva sönder hela mig i bitar.. Men jag tvivlar inte på att det är värt det men det är såna här dagar som jag saknar mina värktabletter för då kunde man ju klara av lite mer..
Men jag tror min kropp mår så mycket bättre då den fått vara utan värktabletterna i flera månader nu och jag hoppas på att jag ska klara mig utan dom senare också men ja.. nu äre ju extra mycket tryck på kroppen också så jag tror detta kommer att lösa sig senare :)
Men lars brukar vara snäll med mig då han är hemma för då får ja massage å de tackar man ju inte nej till ;)
Annars så är de full fart på pyret, igår kväll hade han karateträning hur länge som helst och varje gång jag somnade till så visade han minsann att de inte va läge att sova...! han börjar bli stark den lilla krabaten!
27 veckor och 3 dagar gammal är han ju nu, graviditeten är ju 28 veckor men pyret är 27 :)
Läskigt att vi faktiskt börjar närma oss 30 veckor.. det innebär att det inte alls är många veckor kvar innan han är beräknad!
Vi har gått 193 dagar av 280 så det minskar kraftig och det innebär att det bara är 87 dagar kvar tills beräknat datum.. jösses säger jag bara, nu rusar tiden verkligen iväg och ja tvivlar på att jag kommer hinna med riktigt :P
Men så äre, nu ska ta och duscha. ta fram ryggsäcken så jag kan packa lite grejer inför att åka till Umeå imorrn och sedan dra mig ner på dagis för att städa i 2 timmar! ska bli skönt att komma ut ett tag :)
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu