19 februari 2012

Idag är det min och Lars årsdag! 1 år sedan vi vart tillsammans och ja.. de ha hänt en hel del under 1 år...
  • Vi vart tillsammans
  • Vi flyttade ihop i hus
  • Nu ska vi bli föräldrar


    Men jag trivs och ångrar ingenting å de ä ju hövvesaken :)
Annars så händer det inte så mycket för oss just nu, vi njuter av vår dag och sedan i eftermiddag så ska jag börja packa väskan eftersom vi åker till Umeå imorrn..
Ja hoppas verkligen inte att det blive mer vätska för pyret.. ja hoppas att den ska ha försvunnit även om jag vet att det är väldigt liten chans att den skulle ha gjort det..
Men jag vill verkligen inte ( om man nu kan säga så, jag gör det ju för pyrets skull men jag hade helst sluppit och han inte skulle behöva ha denna vätska så klart.. ) åka till stockholm igen... det tog så himla mycket på krafterna förra gången och jag var riktigt slut på då vi kom hem igen..
Denna gång känns det som risken är större att vi blir kvar och har jag då otur så får inte Lars stanna med mig utan att han måste sova hos Pehr under tiden vi är i stockholm..
Med tanke på hur lätt jag har för att stressa upp mig och få lite små panik då jag är inom sjukhusets väggar så hoppas jag verkligen att om vi ska stanna kvar att han får stanna med mig så jag kanske kan hålla mig lite lugnare och lite tryggare...
Men jag håller tummarna att det kommer gå bra och jag hoppas ni också gör det.. känns som vi behöver all tur vi bara kan få just nu!
Blir så himla besviken på mig själv också för nu ska jag ju läsa biomedicin med sköterskeprogrammet i lycksele för att komma in i deras studiesätt och sedan ska jag skriva anatomin så jag vet att jag behöver lägga mycket fokus på pluggningen nu och jag känner mig motiverad och har verkligen längtat efter att få börja plugga igen men trots det så inser jag att allt som är runt pyret får mig att tappa fokuset på pluggningen..
jag läser och försöker men det känns som att ingenting går in..
jag återgår bara till mina funderingar och tankar kring pyret..
Blir så arg för jag vet att jag måste fokusera och plugga men det går inte alls som jag tänkt..
Men jag får kämpa på och se hur det går.. ja får väl försöka tänka på att det faktiskt inte riktigt är så enkelt just nu med allt som händer och ta det som det kommer.. fast det inte är de lättaste!
Skickar även en hel drös me styrke kramar till min vän Emma som kraschade under en tävling i helgen och ligger på sjukhus med trasigt bäcken! Hon operaras idag så jag håller tummar och tår att det ska gå bra! Kämpa på bruden, du är stark så du kommer fixa de här!



Nu ska jag ta och slänga omkull mig i soffan en stund och glo på tvn!
Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är så himla mysigt att förbereda! :) grattis på årsdagen!! :)

2012-02-20 @ 09:14:22
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu