30 januari 2012

idag känner jag mig riktigt halv död! har sovit riktigt dåligt inatt, vaknat flera gånger så jag har inte alls fått mycket sömn inatt!
men de kanske gör så ja somnar tidigt ikväll istället så jag får hoppas på det!
Annars händer det inte så mycket här idag, jag måste upp på affärn för att handla MEN jag såg nyss polisbilen åka förbi norrstrand så jag får helt enkelt vänta lite..
det är nämligen så att bältet på volvon är det nå knäppt med så jag får inte på mig det :P
Magen är helt enkelt ivägen för att det ska gå så man vill ju inte chansa på att polisen inte står någon stans efter vägen för med min tur så gör dom ju så klart det..
Får ringa å kolla om det är någon som kan skjutsa upp mig istället!
Sedan på onsda ska jag träffa Vendela och Vilja för en fika på kronan, ska bli roligt att få träffa dom och få surra lite :)
Skulle ju hälsa på dem då Vilja va rätt så nyfödd men eftersom jag låg och inte mådde så bra då så fick det vänta så man inte smittar. Vore ju inte speciellt roligt att smitta en nyfödd bebis me förskylning direkt :)
Men nu ha hon ju vuxe till sig lite!
Sedan på torsdag ska vi på besök hos Lina igen, denna gång ska vi mäta magen om jag inte fattade det hela fel!
Nya prover skulle också tas så jag hoppas dom visar bra resultat som dem gjort alla andra gånger fast man vet ju aldrig!
Sedan ska vi lyssna på hjärtljuden, har aldrig varit nervös inför det förut men nu är jag.. antagligen eftersom att dom sagt i Umeå att det är en av sakerna som vi kommer märka ändras om pyret börjar bli påverkad av vätskan..
Fast han har legat så bra i hjärtljuden alla andra gånger så innerst inne tror jag att det är lugnt men oron finns alltid där trots allt...
Man vet ju aldrig hur fort det kan vända men jag håller tummarna!

Nä nu ska ja dra ett ryck å göra iordning så ja kan åka upp å handla sen!
Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Anonym

äre en han eller?

2012-01-31 @ 09:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu