31 januari 2012

Fick en kommentar igår om pyret är en han och ja, 3 läkare ä säkra på att det är en gosse vi väntar så vi kör på de :)
Iaf så äre tisdag idag och jag har inte gjort så mycket annat än att plocka lite här hemma, bure in ved och pratat med min sjukgymnast.
Somnade skit fort igår då jag gick å la mig och det var så skönt! sov tills kl var 10 och vart lite förvånad för jag hade ställt klockan på 8 men jag hade inte ens hört den..
den stod fortfarande å ringde när jag vakna så jag antar att jag var riktigt trött :)
Fick besök av Hugo så vi satt och surra en stund så de va trevligt!
Ikväll ska ja åka in på byn för att träffa Marina en sväng och hjälpa henne att packa ner lite grejer i lägenheten, lite vettigt måste man ju hinna göra också!
Ska åtminstone bli skönt att få komma hemifrån en stund så man får lite luft å att ha någon att surra me är ju aldrig helt fel heller! :)
Kvällen kommer garanterat bjuda på några goda skratt också för dom brukar aldrig vara långt borta med marina :)
Nä nu ska ja dricka upp mitt te så jag är klart då Marina slutar :)
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu