11 december 2008

Idag har jag äntligen fått göra bort sjukvårdsprovet, gick väl rätt så bra hoppas jag..
Men man ska inte säga för mycket förän man fått tillbaka det! Åh imorrn äre äntligen fredag! tycker den här veckan har gått så jävla sakta alltså! Känns som jag har as mycket att göra fast ändå ingenting att göra? Konstigt men något sånt äre.. Matte prov imorrn och ja har inte ens hunnit räkna allt som man ska göra innna provet, så jag ska traska iväg till M1 och be lisa hjälpa mig lite så jag kanske har en chans att klara matteprovet iaf.. annars ska ja fråga om jag kan få skjuta upp det tills nästa vecka! Hoppas på det iaf eftersom jag inte har någon stor lust med att sätta mig ner och räkna 13 sidor matte ikväll då jag kommer hem..
Jag som skulle ta bort förskyldningen i veckan, kan inte riktigt säga att det har gått som jag tänkt.. Har nästan ingen röst och jag tror faktiskt att jag har feber, har inte kollat om jag har det eftersom jag inte har någon febertemp här i vilhelmina.. Ska jag vara ärlig så tror jag inte heller att jag vill veta om ja har feber heller..  Men men man får väl se hur det går, har ju fredan kvar att försöka få bort viruset!

Nu äre bara en vecka kvar tills det blir jullov :) Ska bli så himla skönt att jobba istället för att gå i skolan.. Man lär sig ju iaf mer tycker jag men det är väl olika det med! Sedan känns det ju alltid bättre när man får lönen ;P haha! Har faktiskt lite beslutsångest över vad jag ska ha för kläder på julafton, har hitta 2 saker som jag skulle kunna tänka mig att ha, en kjol + en blus som är lila och vit eller en vinröd klänning.. Kan verkligen inte bestämma mig! Men det lutar nog mest åt kjolen och blusen.. Man får väl se, jag har ju hela julaftonsdan på mig eftersom jag jobbar te 21..

Nä nu ska jag ta och dra iväg på M1:an för att se om jag kan hitta lisa!



Over and out....!

Kommentarer
Postat av: emilia

men haha ;) ja man vet aldirg.

2008-12-12 @ 10:38:33
URL: http://emiliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu