24 november 2008

Idag är det måndag och jag fick baka och äta pepparkakor i morse :) Riktigt trevligt och sedan bjöd tydligen vår utvecklingsstörnings lärare oss på frukt! Gött! Åsså slipper man betala 5 spänn för en frukt, fattar egentligen inte varför man inte köper frukt själv och har i skåpet för man får fan 2 frukter på ica för de man får 1 frukt för här på skolan.. Tur man inte köper frukt allt för ofta!
Jag skulle plugga i helgen men det gick åt helvete.. Gjorde inte ett skit utan jag hittade alltid något annat att göra istället.. Men aja, får plugga ikväll i pauserna på city akuten och prison break ;) haha!
Förresten så körde jag skoter i lördas, underbart säger jag bara fast det ä alldeles för lite snö än, tur de snöar för fullt nu :) Hoppas man kan köra lite mer te helgen! Morfar kollade på mig som om jag vore galen där jag körde runt på garage plan eftersom de va enda stället där snön var packad så man kunde köra utan att skidorna gick igenom all snö, men de va lugnt värt ä!
Igår var jag förresten och såg film med Swänn-y och Jonas, vi såg JIDDRA INTE MED ZOHAN och den var ändå rätt okej, gillar inte riktigt komedi filmer men den gick iaf och se.. Vi var även och käkade på åg innan, gott vare!

Sen efter skolan ska jag fara förbi hos marica för att kolla hur hon har julpynta lägenheten, värsta mysigt! Jag ska börja julpynta på onsdag då mamma kommer så hon kan hjälpa mig att bära upp sakerna eftersom dem står nere i förådet och det är så drygt att bära upp alla sakerna själv..  Så det är tur att mamma ska komma annars hade jag nog tvingat ner marica ;) haha!


Nä usch, man kanske ska ta och göra lite på frågorna om gallsten nu..


Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Att de är en smula. Hmm vad ska jag säga? stressande kanske?

2008-11-24 @ 22:20:16
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu