6 november 2008

Idag är det torsdag och vi har låång dag idag :/ jobbigt! Klev upp klockan 7 imorse för att gå upp på sjukan för att ta venproverna de ringde om i veckan.. Kändes drygt å det var hur mycket folk som hälst som satt i väntrummet och naturligtvis så skulle alla ta venprover.. Å jag kan säga så här att den person som jobbade idag är inte känd för att ha brottom utan hon kan nog ta en kaffe mellan varje en som tage venprover..! Jävligt jobbigt kan jag säga! Men jaja jag var iaf klar tills halv 9 å det var ju tur eftersom jag skulle åka med pappa till vilhelmina eftersom han skulle te tandläkarn sen skulle han byta med olof här i vilhelmina klockan 2 så han fick ta min nyckel te lägenheten och sova en stund där, hoppas bara han inte dör av hur det ser ut där.. dock tycker inte jag att det är det värsta men föräldrar brukar ju vara lite överdrivna ibland ;p Det bästa med att han är i vilhelmina just idag är för att då ska jag ner i lägenheten och äta lunch med han så jag slipper den där jävla äckliga blodpuddingen som är på skolan idag...! Hatar blodpudding, fyfan!
Har suttit med utvecklingsstörnings uppsatsen nu och jag tror faktiskt att jag är så gott som klar. Ska bara planera inför redovisningen och tänka om jag har några egna tankar om den utvecklingsstörnigen som jag har valt att skriva om.. Men det ska nog gå bra!  
vi hade oxå en mas ( medicinsk ansvarig sjuksköterska ) som var här och föreläste.. jag kan säga att jag var glad att jag kom senare för hon pratade om samma saker som dom gjorde då jag tog medicin delegeringen.. Men det vart ju en repris iaf fast jag komme ihåg det mesta.. Kollar ju ibland i häftet jag fick av sköterskan på åseborg :) mycket bra häfte faktiskt! Står lite om olika mediciner och sånt som kan vara bra och veta!

Nä nu ska jag försöka göra lite nytta..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu