8 november 2008

Idag har jag jobbat, känner mig duktig! Kändes riktigt bra att få komma tillbaka till alla härligt människor :) Längtar hur mycket som hälst till praktiken så jag slipper skolan, lär mig ändå mer av att vara på praktik..! Men jaja, hade jag använt hjärnan då jag gick ut 9:an så hade de nog ett annorlunda ut nu.. Åh :(
Har varit till vilhelmina en snabbis ikväll faktiskt.. hämtade pappas farsdags present och sen handlade jag i åsele å tog med mig till lägenhetn då jag lix skulle dit, är så lättsamt då man har allt man behöver utan att man behöver bära något ;P

Nä nu vill jag att snön ska börja falla, den turen kan ja väl åtminstone få ha?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu