25 september 2008

usch nu känner jag mig riktigt less på skolan, 2 timmars hål, jippi..!
Vill att de ska bli helg nu, på en gång!

Igår var jag å marica riktigt duktiga, marica komme ner till mig på trissen och sedan tog vi en promenad runt trissen och gick sedan "storvägen" mot kyrkan där jag sedan gick genom skogen hem igen! Efter att jag kommit innan för dörren till lägenheten insåg jag att det var lika bra att börja diska och städa så jag slipper göra allt ikväll, dock gick det inte riktigt som jag tänkt mig.. jag diskade och sedan insåg jag att det var sjukhuset på 3:an så ja la mig i soffan och kollade på det och sedan satte jag mig vid datorn å där vart jag fast.. Så ikväll blir det att dammsuga och skura golverna i lägenheten så det är gjort då jag kommer tillbaka på måndag!

Sen glömde jag så klart att köpa cd skivor igår, så det gick inge bra att bränna de skivor jag hade tänk så det blir bara att pallra sig ner på tallen idag igen för att handla skivorna.. Förstår inte riktigt hur jag kunde glömma bort de :/ Men har man tur så hittar jag även något på tallen som jag kan äta till middag, vilket skulle vara ganska bra faktiskt! Nä nu ska jag ta å göra någon nytta..!


Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu