13 maj 2009

Idag är det onsdag och jag har faktiskt vare duktig idag ( tro de eller ej )
Har gjort klart svenskan, skickat in uppgifter till Ingrid och varit på Radio & Tv och köpt en kabel till datorn så jag har nu kunnat koppla in mitt hemmabiosystem igen :D
Mmm I just love it!
Så nu dunkas de musik i huset igen, det har ju vare lite tyst ett tag eftersom jag har flyttat om lite på mina rum och den kabeln jag först köpte vart för kort :O
Men nu är de äntligen som sagt löst :)
Imorrn väntas de STOR städning av mitt "tv rum" eftersom jag kommer att flytta helt från lägenheten i vilhelmina på lördag.. Kommer kännas tråkigt men med tanke på de pengar jag sparar så kommer jag nog inte ångra mig :)
Så på lörda ska jag in med min vita skinn hörnsoffa, tv bänk osv..
Tv rummet kommer bli kanon då jag har fått allt på plats :)

Nä nu ska ja ta och kila iväg en sväng!


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu