27 september 2009

Ja nu är helgen över igen och jag skulle verkligen vilja göra om den!
Har verkligen haft kanon kul!
Först midda med Sven-y och Lena på fredan.. okej de vart inte alls som ja tänkte att de skulle bli eftersom jag vart sen tillbaka till Åsele efter att ha skjutsa Peter till Bellvik för att hämta några saker så det vart stressigt..
Men de gick ändå tyckte jag så ja hoppas att mina middas gäster håller med mig..? :)

Sedan på lördan så skulle vi ut, Vi vart bjudna på mat hos Peter och sedan så for jag ut och raggade med Uffe, Janne och Svensson på byn och sen vart de pizzan och sen va vi hos Svensson..
Hade verkligen kanon trevligt under kvällen :)
Söndan har också vare ruskigt bra för att vara en sönda.. Ha sett film och bara funnits till vilket är helt underbart efter att ha vare ute dan före...

Nä nu ska jag ta och sova för det blir skola imorrn och sedan blire jobb på kvällen!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu