26 januari 2009

nu sitter man i vilhelmina igen på skolan, har håltimme nu till klockan 2.. blir lite drygt då man har så långa och många håltimmar..!
Funderar på att fara till Åsele imorrn, ska försöka jobba lite matte men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka hem imorrn eller på onsdag.. Fast det vore skönt att få komma hem imorrn då man har en chans att få komma hem tidigare än 17.30..
Kanske man hinner en sväng på banan också om jag har tur.. Skulle verkligen behövas innan jag ska iväg! Måste även skruva lös mina dämpare så jag kan lämna in dem igen, behöver verkligen göra någonting åt dem.. Så jag tro jag ska höra mig för lite vars man ska lämna in dem, har jag tur kanske jag hinner få dem fixade innan jag ska iväg..!
Ikväll äre prison break! spännande, tur det finns något bra med måndagar! Annars så lär väl resten av kvällen bestå av att plugga :/ hur kul de nu är!

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu