29 juli 2010

tänka sig att juli snart är över.. känns som det gått riktigt fort faktiskt..
jag borde egentligen sova just nu men jag kan inte.. det är alldeles för mkt tanker i mitt huvud som tar upp alldeles för stor plats i min skalle..
Känns faktiskt konstigt att vara uppe då klockan är tio i fyra då man inte jobbar, annars då man jobbar inser man vid den här tiden att man har 3 timmar till att jobba innan man kliver av för dagen..
Jag tror aldrig jag har förstått tidigare hur långa 10 timmar i sträck kan bli men det har jag fått lära mig nu kan jag lova!
Men jag trivs fortfarande på att jobba natt, det är ruskigt skönt och det passar mig mycket bra då jag har lättare för att sova på dagarna än på nätterna.
Vad har jag haft för mig de här dagarna då? jo jag har varit ledig 2 nätter och jag lovar att det behövdes.. jag har sovit som en stock i fleeera timmar i sträck bara för att ta igen all sömn jag missat. Sedan har jag umgåtts med vänner också så klart!
jag måste säga att jag är grymt avis på Lena som är på yran och ha fått se Raubtier ikväll :( jag ville också se dem men att låna bil till östersund, inträde och sedan köra hem igen.. nja det kändes inte riktigt som att jag hade orkat med det faktiskt..
De kommer nog fler gånger, hoppas jag!
Men medan hon gör bort en massa pengar så tjänar jag dem istället.. har freda,lörda och sönda natt innan jag är ledig några dagar igen.. 2 helger på raken har jag och det kommer kännas då dem är slut för av någon konstig anledning så brukar helgerna vara lite mer speciella då man jobbar natt..
man tycker att det ska vara ungefär samma men det är det faktiskt inte riktigt... svårt att förklara!

Sedan måste jag bara berätta att jag och marica har planerat in en dag med lunch och fika, en babes dag med andra ord den 12:e augusti :) kommer bli kanon och jag längtar verkligen! Det känns som att jag inte har träffat marica på flera år och jag saknar henne verkligen! Satt på balkongen idag och då kom jag och tänka på när jag hade lägenheten i vilhelmina, de sena kvällarna på min inglasade balkong med surr och skratt, då vi torkat tårarna på varann, då vi skulle börja vårt nya liv och motionera (AS GARV), de sena filmkvällarna, grillkvällen som turken kom och förstörde.. HAHA ja det finns många minnen som man kan skratta ihjäl sig åt som jag och marica har! De är såna där minnen som man lever riktigt länge på :)
Det jag fortfarande tycker är fränt är att det klickade så fort mellan mig och marica, det behövdes inte mycket för att vi skulle hitta varann och sedan dess ha vi vare fast! Nu låter de som vi är gifta men de ä vi inte även fast man kanske kan tro de ibland :P haha!

Nä nu kanske man ska ta och försöka sova, det skulle faktiskt behövas!





Over and out....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu