19 september 2010

ja nu sitter man här på bussen och är på väg hem.
Tobias följde mig till bussen och stod där med mig tills jag klev in genom dörren till bussen..
Känns redan jätte tomt men jag har verkligen haft en kanon helg! Men som det ser ut nu så åker vi till sundsvall på lördag så då åker jag nog till Östersund på freda kväll så då åker jag med Tobias till Sundsvall åsså kan jag vara med han tills på sönda då jag måste bege mig hemåt igen för att sedan åka till Övik på måndag..
Har inte alls någon lust att åka till Övik, jag hade gärna stannat i östersund ;)
Igår kväll va vi iaf och bowla och jag kan lova, bowla är ingenting jag är bra på! haha
Jag missade de flesta gångerna MEN jag fick fick faktiskt in en strike! Snacka om överlycklig jag var :D
Men det var inte speciellt lätt och av de 4 personerna vi va så hamnade jag på sista plats. jag kan säga att jag är inte ett dugg förvånad :P haha!
Men roligt vare!
Sedan idag så visade Tobias mig lite runt på frösön och det är verkligen fint där! Jag skulle lätt kunna bo i uggleboet som han visade. Satan va fint det var men jag kan lova att de huset är nog inte billigt med de där läget...
Man skulle nog ha spara sedan man föddes eller vunnit på lotto för att kunna köpa det.
Har också dragit några svordomar över att jag valde att ta bussen hem..
jag tänkte att jag kan ju faktiskt sova på bussen eftersom jag ska jobba inatt MEN då sitter det några skitungar bakom mig som skriker och lever fan så inte fan kommer jag få sova någonting!?
så nästa gång tar jag fan bilen till östersund för att slippa det här..
Så jag tar nog bilen te östersund på fredag om det blir så..!
Har faktiskt aldrig hört talas om himlabadet så det ska faktiskt bli spännande, se vad det är för något men det gäller att spara pengar för mig eftersom jag hinner inte få min lön innan dess.. men jag vill verkligen fara så jag får lösa det på något sätt..
På någe vis skare väl gå tycker jag!

Nä nu ska jag gömma skallen i jackan så jag kanske kan få sova lite grann annars kommer de att bli en lååååång natt!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu