29 september 2010

Onsdag och jag fick vakna av att Tobias ringde :) Finns de nå bättre sätt att vakna på? ja egentligen, de ä ju bättre då han väcker mig men iaf..
Bor man en bit ifrån så få man va glad att han ringer ;p haha!
Idag ska de bli träning, brandinfo på praktiken och sedan åker jag hem te åsele för att fixa lite grejer..
Ska bli skönt att komma hem en sväng faktiskt..
Ska haffa lillebror och ta ett litet snack med han, reda ut lite funderingar... Finns nog ingen som kan hjälpa mig att reda ut tankar lika bra som han, antagligen för att han ha hört mina tankar så många gånger men..
Sedan så ska jag förbi mamma och pappa en sväng för att kolla om dom ha fått nå nya räkningar som jag ska ha.. suck.. hatar räkningar!
Nä kanske ska man ta å klä på sig kanske, så man inte kommer försent till träningen!

Sitter och lyssnar på Rammstein, Raubtier å Inflames..
Speciellt Rammstein å Raubtier påminner så mkt om dig, tänk va musik kan göra mkt!

" Ohne dich ist es so leer
Die Zeit vergeht so langsam
Ich kann nicht warten, bis wir uns wiedersehen
Ich vermisse dich!
"



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu