16 december 2008

Tisda, en dryg tisda.. Ska åka hem idag, morfar ska få hjälpa mig med lite matte hade jag tänkt! Har har ju säkert inget annat för sig eftersom han är nu opererad och sjukskriven annars brukar morfar ha full fart på sig! Bruka vara svårt att få honom att sitta still ;P haha!
Idag ska vi ha fika på svenskan också, känner mig inte direkt sugen på fika men vem vet, man kanske hinner bli sugen innan klockan 2? :)
Missar alltså 2 bussen, känns lite surt eftersom jag då måste sitta och vänta 1 timme på bussen sen :/ funderar på om man ska ta och göra lite på sjukvårds frågorna då man ändå bara ska vänta men de känns förjävla besvärligt :P
Men idag är det bara 2 dagar kvar till JULLOV :D Så det ska bli härligt, ingen är hemma i helgen heller så ja får hela huset för mig själv :) Blir bra de, ska ta och julpynta lite hemma också, har inte gjort någonting i mitt rum :S skit tråkigt! Å sen får jag ju min nya säng på torsda också :) så jag lär ju ha det jag gör innan jag har fått upp den på övervåningen! Spännande, får nog ringa någon som kan hjälpa mig skulle jag tro!


Nä nu ska jag ta och ringa pappa!



Over and out.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu