22 november 2008

Åh va jag känner mig trött idag, trots att jag faktiskt kom sov riktigt bra inatt.. Tur man är ledig imorrn med så man kan sova ordentligt!

Igår när jag komme hem med bussen så for jag å pappa över på garaget för att fixa kåpan på skotern, hedde dit ett galler för hålet vi har gjort så varmluften kan komma ut :)
Dock tyckte papppa att de såg så tråkigt ut då gallret bara var silver färgat så han tog fram en burk med sprayfärg, så han lacka gallret metallicblått! Haha fast så dumt blev de inte :)
Startade även skotern vilket ja inte gjort på ett tag, men nu ha det fått cirkulera lite! Ska även på garaget idag eftersom ja ska sätta tillbaka kåpan på sin rätta plats och sen ska man väl köra en sväng? ;)


Färgade även håret på lena igår :) Blått vart de, riktigt fränt!
Fast de tog tid, klockan var 12 tro ja innan vi va klar :/ Men de gick de med!

Nä nu ska jag försöka plugga lite inför proven på tisdag å onsdag.. Suck..!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu