4 november 2008

Idag är det tisdag och jag har överlevt den värsta lektion man faktiskt kan ha på morgonen.. SAMHÄLLS!!
Jag hatar verkligen samhälls, är så jävla tråkigt så de finns inte alltså! Usch fy å blä!

Ikväll blir det middag med Marica :) undra va jag ska få äta för gott? Spännande säger jag bara ;) Sen skulle hon bjuda på äppelpaj, SMASKENS!!! Tror jag måste ta receptet så jag också kan göra en sån god paj ;p
Igår vart det en lång kväll, skulle läsa häftet som vi fick av vår svenska lärare meeen de gick åt skogen! Fastnade framför tv:n och sen somnade jag i soffan :/ så jag vaknade precis till cityakuten så det var ju bra :) Sen vart det prision break å de kunde man ju absolut inte missa :) Älskar verkligen den serien! Skulle kunna se allt från början igen bara för att är en hel vecka innan man får se nästa avsnitt..

Var lite läskigt igår då jag skulle gå hem eftersom den är någon som slagit sönder fönsterna på trappuppgångarna :S
Men jaja, såg att dom började på att byta fönster imorse så då ser det väl lite trevligare ut hoppas jag!

Nä nu ska jag snacka lite med Nadja å Kajsa :)
Marica är lite osocial eftersom hon pratar i telefon ;)
haha

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: emilia

äpppelpaaj !? ;O jag hoppas du åt en bit åt mig med.

2008-11-04 @ 20:07:13
URL: http://emiliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu