23 oktober 2008

Nu är det torsdag! Då äre snart slut på den här veckan å nästa vecka är det LOV :D fyfan va härligt å slippa denna jävla skola en hel vecka! ser verkligen framimot de! Ska stanna i vilhelmina ihelgen, skönt att någonsin få sova ut i lägenheten där det alltid är så tyst och skönt! Så imorrn ska jag gå ner på tallen och köpa lite gott att ha framför tv:n imorrn kväll :)
Åkte hem igår också, for till faster och åt palt och sedan bjöd mormor på fika.. Kände mig som en uppblåst ballong då jag satte mig på bussen till vilhelmina, då ringde marica och skulle bjuda mig på fika då jag komme åt vilhelmina så jag gick till min kusin för att lämna lite saker som faster skickade med.. sedan började vandringen upp på kyrkstan för att hälsa på marica.. Hon bjöd på kolabulle och mumsmums! så det lär nog gå ett tag innan ja vill fika igen :P haha!
Ringde racesupport igår och frågade vart min transponder hade tagit vägen, då tala de om att det var förseningar på deras beställningen så imitten på december får jag den :S shiit de känns som att det blir skit sent ju!! men aja, ja ha väl inget annat val än att vänta :/

Nä nu ska jag ta och börja gå på lunch..!

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, men tror du jag var irriterad eller? Du vet hur jag brukar bli. Typ hoppa på och riva lös håret på dom, haha. Du det lät skönt att få sova ut! Känner verkligen att jag behöver det!:o Börjar bli riktigt svårt att ta sig på morgonen! Visst ska det bli skönt med lov? Har du några planer? (: Puss

2008-10-23 @ 21:14:02
URL: http://camelagrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu