27 oktober 2008

Idag är det måndag å fatta hur skönt det känns att man inte behöver tänka på att man ska på skolan, för de är ju lov! De kan verkligen inte bli bättre! For hem från vilhelmina på lördan och sedan var jag ute å gick med Emma K å kollade läget på folkan åsså gick vi å kolla på skotern :) Sen började det regna så vi gick hem.. Somnade på soffan då jag komme hem, så himla härligt! Sen kunde jag då inte somna på kvällen så jag tog en promenad klockan 2 på natten.. haha men efter de kunde jag sova iaf!
Igår kväll var jag med Lena, riktigt roligt.. Vi drog på ica för att köpa något att äta till filmen vi skulle se, så vi gick där inne i lugn och ro och kollade runt och sedan hör vi från kassa: VI HAR STÄNGT Å JAG VILL GÅ HEM! Hahaha! Så vi betala och gick hem för att se filmen, filmen var faktiskt inte riktigt så bra som jag trodde den skulle vara men det gick iaf att se på å det är väl hövve saken! Innan jag gick hem diskuterade vi även om hur Lenas bröllop skulle se ut om hon skulle gifta sig, det var nog det bästas med kvällen, har aldrig skrattat så mycket tror jag :P haha!
Mamma åkte även till stockholm igår, de måste ha vare drygt att åka buss alltså, tur jag ska åka tåg om jag får göra min praktik i södertälje.. skulle bli galen av att åka buss! Men man får väl försöka att göra det bästa av situationen!


Var även och satt fast handtagsskydden på skotern igår :)

Så nu äre bara licensen å transpondern som saknas :) å snön så klart!!

Nä nu ska jag ta å gå ut en sväng!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu