22 april 2009

japp, igår var det tisdag och min 18 års dag :)
Å idag är det onsdag och... en vanlig onsda?
For till Vilhelmina på måndan för att vara på bilskolan och plocka lite ´grejer i lägenheten så jag stannade där tills på tisdan, 06,40 ringer mamma och förstör min underbara sömn genom att säga grattis, visst nog är de väl trevligt men vafasiken.. VEM ÄR VAKEN 06,40?! Inte äre då jag!
Men aja, jag klev upp och for på bilskolan och sedan tog jag 12 bussen åt Åsele..
Tog det lugnt hemma tills klockan var 18.00 då Jonas & Sven-y komme förbi för att gratta mig! Sedan bjöd jag på mat ( vi skulle på pizzan MEN de jäklarna hade ju stängt så de fick bli åg.. tråkigt nog )
Sedan for vi tillbaka hem till mig och käkade tårta! Riktigt trevligt!
Sedan fick jag besök av faster och mormor också, trevligt det med!
Fick en massa fina saker igår, väldigt bra saker! :)

Nä nu ska jag ta och dra igång lite musik, är alldeles för tyst med tanke på att jag är hemma!



Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Marica

Ja men ska du bo här ? Fick för mig att du redan har börjat pendla... Har jag drömt ?

2009-04-22 @ 19:06:06
URL: http://marojka.blogg.se/
Postat av: idah

Lycka till imorgon nu!!!

Jag ska hålla tummarna för er <3

2009-04-22 @ 20:04:19
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Mäh, du borde ha blvit bjuden på mat av dem?

2009-04-23 @ 00:21:13
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu