15 december 2009

idag är det tisdag och jag ska stanna i vilhelmina ikväll för vi ska på någon föreläsning imorrn å då måste vi tydligen åka 8 från vilhelmina :S
hatar verkligen att vi inte kan åka 9 då bussen kommer för jag hade gärna åkt hem idag nu då det finns snö på backen som bara väntar på att man ska köra bort den :D
haha fick ju iaf köra lite grann igår på garaget eftersom jag var tvungen å flytta skotern lite för pappa skulle ut med bussen!
Fredrik och Sven-y stod nog å skratta lite åt mig för jag såg nog ut som ett barn på julafton.. suuuper lycklig!
Men imorrn då jag kommer hem, då jävlar ska ja då fara ut på crossbanan och kolla hur det ser ut med snö där..
Har jag tur kanske man hinner träna någon dag i veckan?
Fast ja ska inte hoppats för mycket för det kan lika gärna vara is överallt under snön och då blir det ju bara en skridsko bana och de vill jag ju inte riktigt..
Annars så äre inte långt kvar tills den 27/12 å då åker jag till storuman för å köra en kvällstävling där, kommer bli kul och få känna hur det känns med 44as matta istället för en 32a.. de säger att de är stor skillnad så jag hoppas på det!
Sedan hoppas jag att jag ska hinna fixa variatorn också, har ju börjat men de är ju fortfarande lite inställningar kvar för att de ska fungera som jag vill :)

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning för att tigga skjuts med marica ner till kusin vitamin och lämna alla sakerna för sen blire midda på hotelle med OP3...!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu