21 december 2009

nu äre bara 3 dagar kvar tills den stora dan!
Jösses va tiden har rusat iväg säger jag bara, tycker nyss att det var november å det fanns ingen snö eller nånting..
Nu äre iaf snö på backen även om de är lite så äre ju bättre än ingenting..
Va iaf på skolan idag, 4 pers va vi som va där :P haha
inte mycket att komma med!
Tog 12 bussen hem och nu sitter jag här och funderar vidare på alla mina tankar som jag hade igår kväll/natt..
Kunde inte sova på hela jävla natten, tankar bara välde över mig och jag visste faktiskt inte riktigt vart ja skulle ta vägen...
Tillslut ringde mobilen som ja ställt på väckning å då hade ja inte sove en blund?
Känner mig faktiskt lite seg i skallen just nu men de ä väl inte direkt så jätte konstigt?
Hoppas ja få sova ifred ikväll utan att en massa tankar ska komma för sova lär ja behöva eftersom jag åker till Umeå tidigt imorrn bitti..
Ska på lasarettet IGEN å den här gången funderar jag faktiskt på att åka buss bara för att de är lättsamt..
men då ska ja lyckas slå ihjäl några timmar sen också eftersom bussen inte går hem förän 16.10..
Men jag tro nog att de ska gå bra..
Ja få ta lång tid på mig medan ja ska käka så de går jätte mycket tid där :P haha!
Nä nu ska jag ta och lägga mig på soffan å glo tvn en stund..


Over and out...!






Gu va ja läääääängtar, där får man verkligen trycka ut lite tankar ur skallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu