18 januari 2009

sönda, jag fattar inte vart helgerna tar vägen.. Känns som jag inte gjort någonting men ändå har helgen bara försvunnit..
Det värsta med söndag är ju att det är måndag imorrn.. jippi.. det blir alltså till att packa ikväll, har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka till vilhelmina ikväll eller om jag ska åka imorrn bitti.. får fundera på det ett tag till, bussen går ju inte förän 9 från åsele så det finns ju tid att fundera!
Annars så snöa det ute :) något som är bra med den här söndan iaf! Funderar på om man ska fara ut å köra skoter en sväng, en sista runda innan en förjävli vecka.. fast det brukar ju aldrig vara nån som vill med å köra en sönda av någon konstig anledning.. Å idag är det nog många som inte tänker följa med eftersom det var många som for till vilhelmina igår.. Men det är bara att ringa runt och se hur många som är pigga på en skotertur!  :)


Nä nu ska jag ta och packa lite...


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu