28 januari 2009

Onsdag, vilket innebär att jag måste plugga samhälls till på fredag.. skit kul..!
Annars så var jag hemma i Åsele igår, tillbringade hela min kväll på garaget för att försöka få lös dämparna.. Jösses vilket arbete! Tur jag hade 2 experter på sidan om som kunde hjälpa mig lite annars hade jag nog suttit där än.. Så nu hänger min pärla i skoterlyften på garaget alldeles ensam.. Hoppas bara han som ska fixa dem kommer tillbaka så han hinner fixa dämparna innan helgen, vore perfekt om de vart färdiga till helgen men med min vanliga otur så kommer jag få tillbringa mig helg i Åsele utan skoter :O Hövva va hemskt! Lär nog bli så desperat att jag skruvar fast dämparna igen bara för att få köra ;P haha! Tror inte jag blir speciellt omtyckt då ;P
Har även varit och beställt 3 nya startnummer skyltar till skotern, de på sidorna håller på att gå sönder så tänkte att det var lika bra att köpa så man har med sig på tävlingarna så man kan smälla på en ny om det skulle behövas!
Måste även köpa genomskinligt nagellack, får inte glömma det! Annars finns de risk att skyltarna lossnar på sidorna, lite onödigt..!

Nä nu ska jag ta och ha matte!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag iddes inte ringa när jag såg att du var på väg mot garaget igår. Vi får göra något en annan gång ;)

2009-01-28 @ 14:14:04
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu