17 december 2010

JAG HAR HÄMTAT HEM SKOTERN IDAG!!!!! :D

Jösses va lycklig ja är, min dröm har blivit verklighet å nu är ja en ägare av en LYNX RS 600-11!
Känslan då man vaknade på morron och insåg att fan, idag kommer jag få ta med den hem...! den är oslagbar!
Så vi körde upp den på släpvagn och sedan så började vi resan hemåt och imorrn kommer jag tillbringa mkt tid ute på banan för att lära känna maskinen samt att få göra bort de första lugna milen!
Sedan när lillebror kommer hem på sönda så ska det diskuteras lite samt att han ska få kolla igenom inställningspappret som jag fick med..
Så vem vet, nästa vecka så kanske de bli en vecka med mycket tid på garaget och de gillar jag! då få man verkligen göra de man gillar bäst!
Stod på garaget och fattade inte riktigt att det var sant.. att den verkligen stod där :P haha
så nu taggar jag bara morron dagen samt söndan då eventuellt sven-y oxå kom ut å träna..
kommer bli sjukt roligt!

Sedan så vart det lite halv tungt så här på kvälls kvisten.. vart så mkt funderingar och sån skit så ja hade ingenaning om va ja skulle göra.. Precis då ringde lillebror och vi pratade lite och de känns nu mkt bättre..

Vännen som förstår dig när du som minst förstår dig själv, som reparerar din kropp och ditt hjärta när någon annan huggit det i bitar, som stryker dina kinder när de täckts av tårar, som stadigt står bakom dig och lovar att solskenet kommer tillbaka.
I vårt vänskapsförhållande är vi så pass lika att det är läskigt. Man inte behöver prata med varandra utan bara vet säkert vad den andre tänker, tycker och känner. Där man genom åren byggt upp ett slags hemligt kroppsspråk, små impulser sinsemellan, där varje rörelse, min och ryckning talar till varandra.


texten stämmer så himla bra alltså, vet inte va ja skulle göra utan honom i såna här lägen.. är en grym trygghet å veta att han ALLTID finns där då jag behöver honom...
Perfekt vän/bror & mekaniker!



-----------------------------------------------------------------

Usch ja hatar att känna så här..
ner värderad, jotack så känns de nu..
alla dessa funderingar, all rädsla..
den gå inte att beskriva!
vet int längre va ja ska tro.. så snart ge ja fan upp för detta tär på en som satan!
va ba tvungen å skriv av mä lite...



Nä nu ska ja ta å sova så man orkar upp imorrn bitti!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu