15 maj 2010

idag är det lördag och jag tror inte jag har varit så här trött på länge! Var chaffis igår åt Lindström och gänget. Fick köra Lindströms volvo cab vilket va lite speciellt men det gick då man väl fått in tekniken!
Sedan så bar det av åt långvattnet för att hälsa på faster, väl där vart de bastu, fika och surr innan vi bestämde oss för att åka tillbaka till Åsele igen.
Sen på morgon sidan så vart det efterfest och jag kan lova att det var den mest.. konstiga om man kan säga så.. efterfest jag varit på..
Helt plötsligt stiger det in personer jag absolut INTE trodde skulle komma och jag kände riktigt hur hakan for ned till golvet då jag såg dem..
Tillslut så for allt folk och jag kunde sova, va riktigt skönt vill jag lova efter att man varit vaken så pass länge..
Vaknade sedan vid 2 på eftermiddan av att jag fick ett vattenglas över mig och då vare bara att stiga upp!
Låg sedan och halv sov till klockan va halv 7 tro ja?
Då gick jag ut en sväng med mamma och Faster Anneth som kommit ned från Älvsbyn över helgen. Va rätt så länge sen jag träffa faster Anneth så det var riktigt kul att se hon :)
Nu sitter jag bara här och drygar för att orka hålla mig vaken ett tag till. Känns inte direkt som att man kan lägga sig och sova klockan 8 en lörda kväll.. Bättre å vara vaken och sova inatt istället!
Imorrn så ska jag försöka ta mig till att göra lite engelska då det känns som att det kan vara en riktigt ruskigt bra idé, dock ingen rolig idé men allt ska väl inte vara roligt antar jag..
Det är ju faktiskt inte allt för lång tid tills betygen ska sättas så det kan ju vara bra och göra bort alla skolarbeten så fort som möjligt så man kan vara lite ledig de sista dagarna :P haha!

Nä nu ska jag ta och glo vidare på tv:n och hoppas att det finns någonting vettigt att se på!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu