23 maj 2010

sönda, det innebär skola imorrn igen..
Känns jävligt drygt och i veckan ska jag tammefan göra bort det sista skolarbetena så jag kan slappa resten!
Sedan så ska jag besöka banken iveckan också.. jag hatar när man inte blir tagen seriöst så nu får jag ta saken i egna händer! jag skiter i om jag kraschar totalt för det här är de jag vill hålla på med och inget annat jävla trams..
Kosta vad det kosta vill så det så!
På ett eller annat sätt löser det sig säkert annars få ja väl se till att det löser sig!

Nä nu är jag skit förbannad och ska ta mig en promenad!


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu