13 november 2010

Lördag och jag sitter i Östersund hos Tobias :)
Åkte hit tidigt igår, vid tolv ungefär..
Dåligt väglag som fan och jag vart mer och mer irreterad över att man verkligen inte kunde köra normalt!
sedan innan strömsund så hamnade jag så att jag var först på en bilolycka..
läskigt men jag gjorde iaf de jag kunde göra å sen så fick ambulansen ta över och jag kunde fortsätta att åka mot östersund..
Komme fram till Östersund och då for jag och våldgäst Tobias på jobbet :P haha
inte för att det vart den våldgästningen som jag hoppats på eftersom de va han som öppnade dörren men iaf..
ä stolt över att jag hittade till hans jobb iaf :)
Sedan så for vi å tränade på gymmet och ja.. jag har insett att jag bör lägga på ett riktigt kol på träningen om ja ska klå tobias..
jävlar säger jag bara!
Fick iaf med hjälp av Tobias testa bänkpress och med lite knix gick det bättre än va ja trodde.. hade bänken som stöd för axeln och då hoppade den inte ur utan jag lyckades hålla den på plats!
Känner mig riktigt stolt som faktiskt klarade av de och att jag orkade 30 kg trots att det är ett av mina svagaste ställen!
Så jag känner mig nöjd!

Vi for och åt och sedan så for vi och handlade med Tobias mamma så jag köpte lim till bilen och wounderbauns.. perfekt!
Nog för att Tobias brukar klaga på att de luktar mkt wounderbaun i min bil men ja tykk de luktar gott ;D
Idag vet jag inte riktigt va vi ska hitta på men vi ska iaf bowla ikväll så jag hoppas jag ska ha bättre tur den här gången så jag vinner över Tobias igen!
De vore nice!

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning för att gå ut!


kl 23.01

Nyss kommit hem från stan å bowlingen å jag kan inte mer än säga att jag är grymt dålig förlorare!
Förlorade mot Tobias med 1 poäng?! hur jävla stört ä int de?!
Tobias han bara skrattar han, tydligen förstår han inte allvaret i de hela!
men aja, nästa gång då jävlar ska vi tävla i nå annat så ska han få se på andra bullar!
Nu håller sötnosen på att ladda hem en film som vi ska titta på innan vi ska sova.. Känns inte ett dugg roligt att det är sönda imorrn för det innebär att ja måste åka hem :(
Vill inte alls åka hem!
men ja antar att vissa saker måste man göra fast man inte vill...
Hoppas bara de ä bättre väglag imorrn så jag slipper sitta och vara åkrädd me mig själv å bara vänta på att ja åker i dike eller nå..
vore ju grymt onödigt egentligen men!
Nä nu jäklar ska ja ligga här å sura över förlusten å ja antar att Tobias bara kom å skratta åt mig..
Sånt ä livet kära vänner!





Älskar att vara i din närhet och jag vill aldrig åka ifrån dig sötnos!




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu