17 november 2010

Onsdagen är bortgjord och det känns faktiskt riktigt okej.. det innebär att jag får lämna övik imorrn för att bege mig till Åsele och mina underbara nära å kära där..
Känns dock tråkigt att inte ha Tobias i närheten men så kan de bli ibland.. tråkigt nog..
Tur ja få träffa honom nästa helg :D
Längtar ;)

Annars idag så har jag suttit med mina vetenskapliga artiklar som jag ska ganska.. tråkigt som fan måste jag säga.. verkligen ett ont ting som bara måste göras och det känns ju inte direkt bättre att man ska plugga inför tentan heller som är nästa fredag.. jävla skit va de känns drygt!
Men så äre å plugga gott folk..
Ha även haft en del saker att fundera över idag, massa saker som bara varit allmänt tunga för jag vet att hur jag än gör så kommer de få konsekvenser om någonting gå snett..
Hatar att stå i det här läget bara för att jag vet att det bli fel, de kan gå åt skogen och hur ska jag göra då?
Jag tror det mesta av dessa funderingar kommer just nu å kommer att ändras fort men iaf.. lite läskig tanke..

Träffade Sandra ute på stan idag också, hon va i övik via trio så vi satt och prata och gick på stan å sånt.. riktigt trevligt så det tycker jag att vi borde göra om, med lite mer tid kanske :P
Iaf så åkte hon med bussn te åsel kl 15 så då gick jag te lägenheten och fixade tvätten som jag hade tvättat och nu ska jag snart börja packa för hemfärd..
Har fått nya mediciner utskrivna för värken också å jag å Emilia ha suttit och skrattat för oss själva när man läst om dom..
Ibland ä de tur att man ä nojig då de gäller mediciner å alltid kollar upp dem för ja ha ju fått helt fel mediciner?!
Åtminstone så vare inte den här sorten av mediciner jag ville ha..
Å kanske inte att man inte ska dessa tillsammans å de va de läkarn menade att ja skulle göra..
Vågar faktiskt inte riktigt lita på läkarn denna gång, inte då man läser om medicinerna å deras verkan så då känner jag att denna gång kommer jag gå på min egen kunskap istället för att chansa..!

Nä nu ska jag ta å slänga mig i duschen å vänta på att Tobias ska ringa :)



I'm here without you babe but you'r still on my lonely mind..




Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu