3 oktober 2010

söndagen är bort gjord och jag kan inte beskriva hur skönt det känns..!
Nu är man ledig imorrn så då ska jag upp på stan och köpa nytt silverschampoo samt lite annat små kraffs..
Annars ska jag bara sova så jag orkar med de andra arbetsdagarna som jag har kvar under veckan, tack och lov så fick emilia sluta halv 2 på fredag så jag hämtar henne på jobbe och sedan bär de av te Åsele för att lämna henne och sedan blire Östersund som det ser ut nu :)
Åh va jag längtar, hoppas verkligen att veckan går fort å att helgen går sakta som satan! ;)
Måste be fredrik hjälpa mig med mina nya angel eyes också, så jag får dit dom för jag fattar verkligen inte hur jag ska he dit dom :P
Tänkte att jag kunde ju kanske pröva själv MEN då fredrik försökte förklara hur man gjorde så insåg jag att det var nog ingen större vits att jag ens försökte..
Men aja, ska ringa han och kolla när han kan hjälpa mig!
Igår kväll vart de en tung kväll, känslorna vällde över och jag visste inte vars jag skulle ta vägen, gamla minnen dök upp dom gjorde det hela lite jobbigare..
Pratade med Fredrik å jag förstår inte hur han gör som hela tiden kan lugna mig när det blir så där..
men tacksam är jag och det känns så bra att veta att han alltid finns där för mig!

Nu sitter jag på msn och pratar med Tobias, saknar han som jag vet inte vad! Önskar att det va närmare mellan oss men det är bara att gilla läget! Tur de finns telefon och dator iaf!


Nä nu ska ja ta och göra nå vettigt!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu