18 september 2010

Lördag och jag sitter hemma hos Tobias!
Det tog ett tag innan vi kom iväg från Åsele men ja, vi tog oss ju iaf iväg till östersund så då hämtade vi upp Tobias hemma hos han och hitta dit var ju också en upplevelse! :P
Började med att vi körde på ett ställe som man inte ens fick köra på så det var bara att sno och köra en annan väg, vadå bonde på väg?!
men de löste sig iaf, sedan fick Tobias ta över förarsätet och det var nog lika bra det för annars hade vi nog aldrig hittat dit fredrik skulle.. kändes som vi va ute i ingenstans land... haha
Sedan vart jag bjuden på resturang och jag fick en jätte fin ring också, silver med blåa pärlor på! Hur fin som helst!
Tänka sig vilken sötnos jag hittat ;)
Måste säga att han har världens sötaste katter också, två stycken kattungar.. lekfulla är dom, inte som dom katter jag har hemma som inte ens orkar bry sig i princip!

Nä nu ska jag ta och kramas lite med Tobias!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu