21 september 2010

Nu sitter jag här i uppsala på hotellrummet.
Klockan 01 igår kväll då komme vi hit och hade checkat in.. skit fint hotell och jag kan lova att man sov skönt i en hästens säng :P haha
Utan gps:en så hade vi nog knappast hittat hotellet tror jag för de va verkligen ett speciellt ställe att hitta men som tur är så är det inte långt till sjukhuset härifrån så jag funderar faktiskt på om man ska promenera dit eller om man ska ta bilen..
har ju lix betalat 120:- för att stå parkerad i parkeringshuset bredvid hotellet..

nu vare faktiskt så att jag hade skrivit mkt mkt mer MEN jag råkade markera och sudda resten :O
Så nu få jag uppdatera mer sen! :O

Nu fåre gärna bli fredag så jag få åka till östersund någongång ;D



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu